MMA (Boston)

Anything MMA related
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 myspace

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
TwisteDceL
Champion
Champion
avatar

Male
Number of posts : 481
Age : 41
Location : Virginia
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: myspace   Thu 26 Jul 2007, 10:03 pm

is anyone elses myspace acting up? it wont load 4 me. im wondering if it was hacked
Back to top Go down
View user profile http://soulofcel.googlepages.com/home
DennisN
Top Prospect
Top Prospect
avatar

Male
Number of posts : 199
Age : 41
Location : Billerica, MA
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Thu 26 Jul 2007, 10:37 pm

CeLnVA wrote:
is anyone elses myspace acting up? it wont load 4 me. im wondering if it was hacked

It's been very quirky. I actually got a pop up for disk scan. It was a virus which my Norton quickly quarantined. Be careful. They're having issues.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/quizrox
TwisteDceL
Champion
Champion
avatar

Male
Number of posts : 481
Age : 41
Location : Virginia
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Thu 26 Jul 2007, 10:42 pm

yeah....i think im gonna leave it alone 4 the rest of the night. so whats been going on, dennis?
Back to top Go down
View user profile http://soulofcel.googlepages.com/home
DennisN
Top Prospect
Top Prospect
avatar

Male
Number of posts : 199
Age : 41
Location : Billerica, MA
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Thu 26 Jul 2007, 10:53 pm

CeLnVA wrote:
yeah....i think im gonna leave it alone 4 the rest of the night. so whats been going on, dennis?

Wise. Same ole shit, different day. I just had a ton of work done on my house (vinyl siding, roof, new bay window) so now I have a bunch of weekends full of painting to make the doors and porch match it. So much for a relaxing summer.

What do you have going on? I like the new page btw. Green is my favorite color.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/quizrox
TwisteDceL
Champion
Champion
avatar

Male
Number of posts : 481
Age : 41
Location : Virginia
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Thu 26 Jul 2007, 11:01 pm

DennisN wrote:
CeLnVA wrote:
yeah....i think im gonna leave it alone 4 the rest of the night. so whats been going on, dennis?

Wise. Same ole shit, different day. I just had a ton of work done on my house (vinyl siding, roof, new bay window) so now I have a bunch of weekends full of painting to make the doors and porch match it. So much for a relaxing summer.

What do you have going on? I like the new page btw. Green is my favorite color.
awww man! i hate painting! i still have purple on my shoes since i painted sadies room last year! i have nothing going on...thus all the changes 2 my page! i have no life! by the time the baby goes 2 bed....i just veg! i guess ill sit in this computer chair and watch my life pass me by!
Back to top Go down
View user profile http://soulofcel.googlepages.com/home
DennisN
Top Prospect
Top Prospect
avatar

Male
Number of posts : 199
Age : 41
Location : Billerica, MA
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Thu 26 Jul 2007, 11:09 pm

CeLnVA wrote:
DennisN wrote:
CeLnVA wrote:
yeah....i think im gonna leave it alone 4 the rest of the night. so whats been going on, dennis?

Wise. Same ole shit, different day. I just had a ton of work done on my house (vinyl siding, roof, new bay window) so now I have a bunch of weekends full of painting to make the doors and porch match it. So much for a relaxing summer.

What do you have going on? I like the new page btw. Green is my favorite color.
awww man! i hate painting! i still have purple on my shoes since i painted sadies room last year! i have nothing going on...thus all the changes 2 my page! i have no life! by the time the baby goes 2 bed....i just veg! i guess ill sit in this computer chair and watch my life pass me by!

Same here! That's why I expect this painting to take the rest of the summer. Alright, I'm off to bed. The baby will probably wake me in an hour. My shift ends at 3:00.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/quizrox
TwisteDceL
Champion
Champion
avatar

Male
Number of posts : 481
Age : 41
Location : Virginia
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Thu 26 Jul 2007, 11:10 pm

DennisN wrote:
CeLnVA wrote:
DennisN wrote:
CeLnVA wrote:
yeah....i think im gonna leave it alone 4 the rest of the night. so whats been going on, dennis?

Wise. Same ole shit, different day. I just had a ton of work done on my house (vinyl siding, roof, new bay window) so now I have a bunch of weekends full of painting to make the doors and porch match it. So much for a relaxing summer.

What do you have going on? I like the new page btw. Green is my favorite color.
awww man! i hate painting! i still have purple on my shoes since i painted sadies room last year! i have nothing going on...thus all the changes 2 my page! i have no life! by the time the baby goes 2 bed....i just veg! i guess ill sit in this computer chair and watch my life pass me by!

Same here! That's why I expect this painting to take the rest of the summer. Alright, I'm off to bed. The baby will probably wake me in an hour. My shift ends at 3:00.
later bro! i feel your pain!
Back to top Go down
View user profile http://soulofcel.googlepages.com/home
JoeDaddy
Undisputed Champ!
Undisputed Champ!
avatar

Male
Number of posts : 1452
Age : 43
Location : Boston Mass.
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Fri 27 Jul 2007, 1:20 pm

Myspace sucks!
Back to top Go down
View user profile http://mma-boston.niceboard.com
Andy
Defending Champ
Defending Champ
avatar

Male
Number of posts : 744
Age : 43
Location : Redding, California
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Fri 27 Jul 2007, 5:49 pm

I wish some of these freaking guys would return my interviews!! I need something new to do on Myspace!!
Back to top Go down
View user profile
Andy
Defending Champ
Defending Champ
avatar

Male
Number of posts : 744
Age : 43
Location : Redding, California
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Fri 27 Jul 2007, 5:50 pm

Of course some new PHONE INTERVIEWS BY JDIDDY wouldn't be to bad either!! LOL-
Back to top Go down
View user profile
JoeDaddy
Undisputed Champ!
Undisputed Champ!
avatar

Male
Number of posts : 1452
Age : 43
Location : Boston Mass.
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Fri 27 Jul 2007, 6:51 pm


Kenny Florian is coming soon maybe next week! Like you told me just be patient and keep trying! You should start on some of the top guys from the IFL and stuff like that!
Back to top Go down
View user profile http://mma-boston.niceboard.com
Andy
Defending Champ
Defending Champ
avatar

Male
Number of posts : 744
Age : 43
Location : Redding, California
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Fri 27 Jul 2007, 11:07 pm

Good point!! I gotta just hang on until I get a "slump buster" from someone!! You gotta give me a few ideas for guys to hound Joe, gimme a name and i'll try to get er done!!
Back to top Go down
View user profile
JoeDaddy
Undisputed Champ!
Undisputed Champ!
avatar

Male
Number of posts : 1452
Age : 43
Location : Boston Mass.
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: myspace   Sat 28 Jul 2007, 12:11 am


Ill work on a list!
Back to top Go down
View user profile http://mma-boston.niceboard.com
Sponsored content




PostSubject: Re: myspace   

Back to top Go down
 
myspace
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Randy Turner's Car Show: Sunday
» venting topic
» Easter Van-In pics
» Cathal McCarron
» BLACK ON CHROME

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MMA (Boston) :: General Chat!-
Jump to: